.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از طرح نقاشي بين‌الحرمين در كربلا

طرح بين‌الحرمين اباعبدالله الحسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس، توسط نقاش‌ فريدونكنار به رشته تحرير درآمد و در كربلا رونمايي مي‌شود.‌

به گزارش فارس ، اين طرح كه با زمينه گل در ابعاد 3×2 متر و در سبك‌هاي سورئاليست و نئورئال در سه ماه، نقاشي شده است بعدازظهر امروز به كار خود پايان داد و به‌زودي در شهر كربلا رونمايي خواهد شد.
در اين راستا نمايشگاه آثار اين نقاش فريدونكناري كه در كشورهاي آلمان، لهستان، بلغارستان، روسيه، اكراين، آذربايجان، روسيه و انگليس به معرض ديد علاقه‌مندان به هنر نقاشي و طراحي درآمده بود، در شهرستان فريدونكنار به نمايش درآمده است.
استاد محمد خياباني بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين نمايشگاه با 100 تابلو كه در نقش آنها از تكنيك‌هاي رئال، سورئاليست و سبك‌هاي كلاسيك بهره گرفته شده، دايره شده است.
وي با بيان اينكه طرح‌ها و نقش‌هاي اين تابلوها الهام گرفته از طبيعت از قبيل گل، ميوه و منظره است، بيان داشت: الگوبرداري از طبيعت مازندران به خصوص در دامنه رشته كوه‌هاي البرز از محوريت اصلي اين تابلوها است.
خياباني افزود: ايجاد نمايشگاه‌هاي اين چيني مي‌تواند در جذب جوانان به هند نقاشي و طراحي بسيار حائز اهميت باشد و ارتقاي بعد فرهنگي هنري دوستداران هنر را فراهم آورد.
اين هنرمند كه بيش از 50 سال است نقاشي مي‌كند با اشاره به اينكه حضور جوانان به برنامه‌ريزي جدي در عرصه هنر نيازمند است، خاطرنشان كرد: مهارت‌آموزي جوانان منطقه در عرصه هنر بايد در اولويت‌هاي كاري مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان قرار بگيرد.
وي از شركت خود در نمايشگاه نقاشي بين‌المللي ماه آينده در كانادا خبر داد و تصريح كرد: چند تابلو نقاشي برجسته با محوريت طبيعت ايران در نمايشگاه به معرض ديد عموم درخواهد آمد.
خياباني يادآور شد: بازديد كنندگان از نمايشگاه مي‌توانند آثار برجسته را خريداري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.